26 Ağustos 2011 Cuma

sivrisineğin ömrü

sabaha karşı saat 4 'te uyanmışım vızır vızır bi sivrisinek tepemde. uykum kaçtı. ışığı açtım, elime bi kitap aldım. tam yanıma konmasın mı. bi de beslenmiş. simsiyah tombul tombul olmuş hayvan. lan sen misin dedim, kitapla bi tane yapıştırdım buna.
sonra bana birisinin sivrisineklerinin ömrünün 24 saat olduğunu söylediğini hatırladım. bi üzüldüm. lan zaten 24 saat yaşıyodu, onu da ömür sanıyodu garip. ne istedin bi lokma hayvandan. bi var bi yok hayvan zatennn. yiycek miydi seniii. bi gıdım kanından gitse ölür müsün haaa. böhüüü böhüüüü. 
sonra baktım ölmemiş, debeleniyor. totosundan doğru şöyle dürttüm ayağa kaldırdım. kanadının biri yapışmıştı. kitabın sayfasıyla hafiften kaldırdım, ohhh ayaklandı sonra kanatlandı gitti. bende bi sevinç. sanki yavrum yuvadan uçmayı becermiş gibi bi gurur felan. içler acısı yani. 
geldim bu sabah, internete girdim yav sahiden 24 saat mi bunların ömrü. yok beee. boşuna içlenmişim. yazın 2 ay, kışın 9 ay. peeehhh ömre bak be. yaşa yaşa bitmez.
affeder miyim bi dahakine.
demek ki neymişşş. her söylenene inanmıycaz. bi açıp bakcaz nedir aslı esası. okuma yazma öğrenmiş olmanın hakkını vercez. yoksa hala mağaradan mağaraya kuşaktan kuşağa masal anlatıyo olurduk değil mi yani...

4 yorum:

geveze baykuş dedi ki...

len manyak mısın, bizi vınlaya vınlaya delirtip bi de üstüne emip kaşındıranlar hep dişiler. o namussuzun ömrü 24 saat bile olsa o 24 saate kaç yavru kaç yumurta sığdıracağını düşün bi! sonra "ay yazık kıııız, bunun ömrü 24 saatcik" dediğini ve onların da dişi olduğunu ve ve ve... "yaşasın raid!" diyorum ve seni de klübe davet ediyorum.

çingene dedi ki...

raid'i sevmiyom ben be. kitaptı gazeteydi kanlı bi direnişten yanayım şahsen. he he he

Adsız dedi ki...

ben vızıldayan sinek gördüm mü elime bir A4 kağıdı bir tane şeffaf plastik bardak alıyorum. Sineğin üzerine kapatıyorum. Tam nokta atışı yapıp vurmaya uğraşmaktan daha kolay ayrıca leke de bırakmıyor :) yakaladıktan sonra altına A4 kağıdını koyup bir masaya koyuyorum. Hemen kurtulmak istersen bardağın kağıtla birleştiği ağız kısmına çepeçevre olacak şekilde kolonya damlatıyorum. Yaklaşık 2-3 dakika içinde niyazi oluyorlar kendileri. Canice değil

çingene dedi ki...

e bu kadar incelikli çabaya sivrisineğin şapka çıkarıp kendiliğinden ölmesi lazım:))